Weleda on looduskosmeetika bränd, mis sai alguse 1921. aastal ühes Šveitsi väikelinnas, kui meeskond kasvatas taimi omaenda ravimtaimede aias. Tänaseks on tegemist ülemaailmse suurettevõttega, mis on esindatud rohkem kui 50 riigis. Weleda on maailma juhtiv holistilise looduskosmeetika ja atroposoofiliste ravimite tootja.

Asutamisest peale on Weleda järginud eesmärke, mis tulenevad ettevõtte loomise põhimõtetest. Kõik selle brändi tooted on mõeldud inimeste isiklikku arengut toetama: säilitavad, edendavad ja taastavad inimeste tervist ning aitavad saavutada füüsilist heaolu ja tasakaalustatud elustiili.

Weleda näo- ja kehahooldustoodete lähenemise keskseks ideeks on, et tooted toetavad naha enda tugevusi ja võimeid, mitte ei peida selle nõrkusi.
Näiteks rasedusaegsed- ning beebihooldustooted sisaldavad ainult eriti kõrge kvaliteediga koostisaineid, mis toetavad väikelaste õrna naha arengut. Emale ja beebile on loodud terve tootesari, et toetada ning väärtustada uue elu algust ja emadust.

Toodete valmistamise ajal tegeleb Weleda meeskond ka aktiivselt looduskaitsega ja toetab keskkonna-alast vastutust ja selle säilimist. Maa loodusvarad on piiratud – seda teab ju igaüks. Seega tuleb neid kaitsta inimeste ja looduse huvides. Jätkusuutlik tarbimine ja tootmine on brändile oluline.

Enamik nende toodete toormaterjalist tuleb Weleda enda ravimtaimede aiast, kontrollitud mahe- või bidünaalilisest põllumajandusest ning sertifitseeritud looduslikest kasvupaikadest.

Weleda kasutab oma toodetes vaid 100% looduslikku toorainet ning kõik nende tooted omavad NaTrue sertifikaati.